Provide our domestic customers with outstanding customer service ensuring they maximise their ROI across ITE Connect. Customers include non-paying partners such as trade associations, government, and media, etc, but mostly are domestic exhibitors at our trade shows. Introduce the platform and its capabilities to customers, then support them so they can become self-sufficient in its use. Track customer activity and use these metrics to identify customers who need extra encouragement to engage online. Always be aligned with the core event teams so we speak to the customer with one voice.
KEY ACCOUNTABILITIES / RESULTS AREASCommunication
PERSON SPECIFICATION
EssentialExperience & Knowledge:Previous experience in a customer focussed role (desirable)
Skills:Развитие и раскрутка новых магазинов в Москве, Московской области и других регионах России
Подработки в крупных торговых сетях рядом с домом по удобному графику.
Консультации покупателей, работа с кассой. Фирменная одежда, обучение, компенсации, карьерный рост.
Раздача рекламных листовок, активное привлечение покупателей, работа с рупором. Обучение, фирменная спецодежда.
Сбор товаров, контроль продуктов, инвентаризация. Фирменная одежда, обучение, компенсации, карьерный рост.
Готовить вкуснейшие вопперы и другие позиции из меню ресторана. Быстро и аккуратно собирать заказы. Вести расчет по кассе.